niedziela, 17 września 2017

Przepraszam :c





Wiedziałam. No wiedziałam że tak będzie. Nie wyrobiłam się, nosz kurde...Przepraszam was kochani moi bardzo, dzisiaj miał byś pościk z reakcją/scenariuszem a tu  k l o p s  nic nie ma. Tak was bardzo przepraszam. Na swoją obronę mam tylko tyle, że przez prawie 2 tygodnie nie miałam czasu nawet włączyć komputera..Jest godzina 20:00 a ja właśnie wróciłam do domu i jestem padnięta - w sumie to moja aktualna rutyna każdego dnia, ale to już swoją drogą. Mam nadzieję, że się nie pogniewacie jak publikację przełożę na... za tydzień ? Może i wyjdzie to na dobre, w końcu halo, za dwa dni comeback i fala nowych gifów :D Nie mogę się doczekać DNA po obejrzeniu teasera. Kocham was bardzo, buziaki chuuu~
EDIT : W ramach przeprosin daję zdjęcie Beyond The Scenes z reklamy Pampersów.

EDIT vol.2 : Postanowiłam narazie dać sobie spokój z reakcjami i biorę się za scenariusz więc nie wiem czy się wyrobię, mało prawdopodobne.

7 komentarzy:

  1. Też wiedziałam, że tak będzie i w tej chwili ochrzaniam cię solidnie :') Nie no ale serio wiem jak to jest niewyrobić się z pracami i dodawać je później :) Ja na przykład mój scenariusz z V (ten całkiem pierwszy, beznadziejny XD nie polecam XD) dodałam dwa tygodnie później niż miałam w planach :')
    Cóż, będę czekała aż dodasz ten scenariusz (czy możliwe jest, że to o młodym bogu Chanyeolu? 😏)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * nie wyrobić
      Cholerny telefon XD

      Usuń
    2. Z godnością przyjmuję ochrzan na klatę ;DD Chanyeol ma już fabułę, tylko od kilku dni obmyślam jak się do niego zabrać :/ Bez bicia zdradzę, że teraz mam chooolerną wenę na Sugę i z nim będzie opowiadanie, ale spodziewaj się Chena jako następnej w kolejności pracy ^^

      Usuń
    3. EXO to EXO, nie ważne kto będzie dobrze XD A Chen to jeden z moich biasów, więc jeszcze lepiej XDDD

      Usuń
  2. okej, rozumiem :') i tak czekam xD fighting unni<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś chyba znoeu nie wyszło? :')

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic