piątek, 1 września 2017

Reakcja BTS - Gdy chwalisz jego talent


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



JIMIN

- Jimin definitywnie jest jednym z najlepiej tańczących idoli w Korei. - powiedziałaś z przekonaniem do prezentera jednego z bardziej popularnych programów telewizyjnych w kraju. Jimin, który natomiast siedział obok ciebie jako drugi gość, z każdym twoim słowem robił się coraz bardziej czerwony, i coraz trudniej było mu ukryć szeroki uśmiech. Mimo, że mocno go zawstydzałaś, chłopak co chwilę słał w twoją stronę najsłodszy uśmiech jaki tylko umiał.











SUGA

- No no, Yoongi, zaimponowałeś mnie dzisiejszym koncertem. Jednak coś tam umiesz z tego rapu. - zaśmiałaś się wchodząc do pokoju, gdzie chłopak relaksował się po swoim występie.
- Jakbym tego nie wiedział.



J-HOPE

- Moim skromnym zdaniem J-Hope najlepiej tańczy. Trudno jest mu dorównać. - podsłuchując twoją rozmowę przez telefon, Hobi zaczął swój taniec szczęścia krzycząc ''Tak!!! Jestem najlepszym tańcerzem!!!'' nie zważając na to, że jak szybko to wykrzyczał, tak szybko zauważyłaś że stoi pod drzwiami słuchając całą rozmowę.



JUNGKOOK

- Jungkookie- hyung!! - Jimin podbiegł z telefonem do chłopaka.
- Jimin, nie jestem twoim hyungiem. - uśmiechnął się lekko
- Y/N powiedziała że masz cudowny głos! Wypowiedz się o tym! Kiedy będziecie parą ? - na te słowa Jungkookowi odjęło mowę. Zawstydził się bardzo, odwracając głowę. Starał się zachować profesjonalnie kiwając jedynie głową z uśmiechem na znak podziękowania. Wszyscy jednak wiedzieli że chłopak przez dłuższy czas będzie się z tego cieszył, i mieli racje. Przez resztę dnia uśmiech nie schodził mu z twarzy.



 V
- No i jak tam ten twój chłopak-współpracownik ? Sprawuje się czy nadal jest idiotą ? - spytał poważnie twój brat, który przyjechał do ciebie w odwiedziny. Nie za bardzo lubił Taehyunga, lecz szanował na swój sposób twoją decyzję. Wziął nerwowy łyk herbaty obserwując Tae, który siedział na przeciwko niego.
- V jest cudownym  facetem. Ma wiele fanek, jego głos jest naprawdę nieziemski. Dodatkowo niezły z niego tancerz. Jak widzisz, pod tym względem same zalety, także bardzo przyjemnie się z nim pracuje.
- Kto to V ? - rzucił zdezorientowany Tae, który, wydaje się, dopiero co włączył się w rozmowę.
- Ty, idioto. - warknęłaś chowając twarz w dłonie.



JIN

Po wczorajszym wywiadzie z twoim udziałem, BTS postanowili zrobić do niego reakcję, ponieważ w większej części wywiad ten dotyczył ich osoby. Usiedli więc przed laptopem włączając kamerę.
- Na sam koniec rozmowy chciałbym cię zapytać o opinię na temat Seokjina.- powiedział dziennikarz
- Hmm jest na pewno..utalentowany pod wieloma względami. - po usłyszeniu tej niepewnej odpowiedzi, chłopaki zaczęli śmiać się w najlepsze podczas gdy Jin uciszał ich aby usłyszeć co mówiłaś dalej.
- Przede wszystkim ma talent wokalny i kulinarny.- zaśmiałaś się - wydaję mi się że jest również inteligentny, wrażliwy i zabawny. - Na ostatnie słowo każdy prychnął pod nosem przypominając sobie suchary Jina. Chłopak jednak czekał uparcie do samego końca czekając na coś. Gdy wywiad się zakończył, najstarszy zrobił smutną minę.
- Nie powiedziała że jestem najprzystojniejszy! Ale wybaczę jej, pewnie myślała że to tak oczywiste że nie trzeba tego wymieniać.- po tych słowach wysłał swojego dobrze wszystkim znanego całusa wprost do kamerki.


RAP MONSTER

- Namjoon ma talent do bycia liderem, pisania tekstów i ...psucia rzeczy. - stwierdziłaś lekko speszona faktem, że musiałaś chwalić chłopaka w jego obecności.
- Ja tam piszę lepsze piosenki. - rzucił leniwie Suga przeciągając się na kanapie. Zirytowana jego odpowiedzią wywróciłaś oczami, po czym swój wzrok przeniosłaś na Monniego. Chłopak siedział czerwony powstrzymując się od uśmiechu. Momentami spoglądał na ciebie szybko opuszczając wzrok aby nie spalić jeszcze większego buraka.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zamówienie dla Natalia Anna. Nie zapomnij o komentarzu! Kocham was chu~

3 komentarze:

  1. Yah, reakcje świetne xD V... Jakbym widziała siebie O.o kiedyś mamke rozmawiała z kimś, a ja nie słuchałam, i było o mnie, a ja oczywiście "jaka paulina?".. XD reakcje świetne, Suga i ten jego swag taki kochany <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Gif Hobiasza i Alienia rozwalił wszystko XD Dalej sie z tego śmieje XD Kurcze rozwaliłaś mnie tą reakcją XD Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię, jak ludzie mnie chwalą przy mnie :''') To takie niezręczne, bo nie wiesz, co masz ze sobą zrobić XDDD
    Nie wiem czemu, ale jak zobaczyłam gif pod reakcją Sugi, to na początku myślałam, że oni pije wodę z wazonu na kwiatki :') Mam w domu prawie takie same :''')
    Gif pod redakcją V pobrany XDDD Lol, to było świetne XDD Sama często tak robię, a potem wszyscy patrzą na mnie jak na idiotkę :'')
    Reakcja Jina mnie rozwaliła XDDDD
    Pozdrawiam 🐰

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic