środa, 31 maja 2017

Zawieszam bloga.




Długo się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku że wyjdzie mi to na dobre. Zawieszam bloga na jakiś czas z bardzo prostej przyczyny. Moje prace zwyczajnie mnie nie zadowalają. Wczoraj czytałam sobie kontrolnie swoje reakcje oraz scenariusze i  nie tego oczekiwałam. Te starsze już posty naprawdę mnie zawiodły pod względem marnego zasobu słownictwa, widocznego braku weny..no po prostu tekst się nie kleił. Miałam wrażenie jakbym czytała sprawozdanie na poziomie podstawówki. *Przynajmniej z ortografią nie ma tragedii więc jest plus* Niestety, tak wyglądają prace osoby, która całe życie leciała na streszczeniach czytanych w nocy zamiast książek. Postanowiłam trochę się ogarnąć i przeznaczyć czas w wakacje głównie na rozwijanie języka, wyobraźni poprzez czytanie. Dużo czytania. Z góry mówię ja tu wrócę najpóźniej w połowie wakacji, jeszcze się mnie nie pozbędziecie XD Kurcze, naprawdę dziwnie się czuję zawieszając bloga po niecałym roku jego istnienia. Nie wiem nawet czy mam prawo to robić. Wiem że niektóre dziewczyny po kilku latach zawieszają a tu taki cwaniak po kilku miesiącach. Oczywiście, zostawię wszystko, będzie można komentować
*nie pociągnę długo bez komentarzy <3 * po prostu przez jakiś czas nic się nie będzie pojawiać. Co nie znaczy że zamówienia mi wiszą. O nie nie nie. Będę przez ten wolny czas próbowała robić zamówienia po kolei no i je opublikuję z czasem. A tak mi się teraz przypomniało że hehehe-szkoła. Każdy ma ten problem więc łączmy się w bólu. Reakcje często pojawiały się nieregularnie *co się też zmieni* ponieważ robiłam je po nocach wraz z pracą domową, nauką do testów, bo szczerze mówiąc dzień mi na nie starczał. Także więc podsumowując za niedługo przybędę wraz z pracami lepszej jakości *powiało reklamą Pepco*. Narazie! I tak was kocham chu~



5 komentarzy:

  1. Będę tęsknić ;(
    Twoje prace są świetne <3 ^^
    Nie mogę się doczekać Twojego powrotu <333
    Pozdrawiam :DDD ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale mam nadzieję, że szybko wrócisz! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam cierpliwie ;)
    A można zamawiać reakcje i scenariusze, czy poczekać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh, szkoda. No ale cóż, nie zabronię ci. Jedyne co mogę, to życzyć... wyobraźni i słownictwa, o tak. I weny <3 No i ten tego, będę tęsknić :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam ! <3
    Uwielbiam twoje prace, mam nadzieje ze wytrzymam ^-^

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic